آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

رهایی از پوشک 3

1393/4/11 0:39
نویسنده : م.س و دوستان
372 بازدید
اشتراک گذاری

و اما تجربیات امروز...

روز سوم عملیات پوشک گیری:

1. به علت خوردن هندوانه در شب قبل و تازه اثر گذاشتن آن در فردا ظهر، مجددا 2 بار شستشو داشته و تقاضا می شود در طول عملیات از دادن هر گونه هندوانه و میوه های آب دار اجتناب نمایید.

2. خدا رو شکر امروز هم یکی از دوستام اینجا بود و هین سبب می شود که خستگی بر من چیره نشه و با آرامش یک بچه ی جیش کرده ی خیــــــــــــس رو به دستشویی هدایت کنم و باهاش صحبت کنم که تو بلدی... تو میتونی ... داری بزرگ می شی ... و او هم ذوق کنه و اثر بذاره روش. چرا که شب بالاخره گفت جیش دارم اگر چه دیر!!!

3. مجددا  عرض می کنم شورت آموزشی رو به تعداد مکفی داشته باشید. 2 تا کمه. 4 تا عالیه.

4. اگر دلبنتان روی دوچرخه یا اسباب بازی هایش دستشویی کرد، آن ها را اول خشک کرده و سپس تکان دهید، چرا که قطراتش سبب می شود محوطه بیشتری نیاز به شستشو داشته باشد.

5. هنگامی که فرزند عزیز در فرش یا زمین دستشویی می کند هل نشوید. به سرعت او را به دستشویی نبرید.

لحظاتی در همان حال نگهش دارید تا هم مکان را شناسایی دقیق کنید هم قطره های مانده در شورت یا شلوار کودک از پای او چکیده شده و به جاهای دیگر نپاشد.

6. ...

این پوشک گرفتن هم مرحله ای هستا.

سخت تر از اون مبارزه با مهمانی هایی ست که نمی شود رفت به دلیل آبیار مربا!

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ف.شریعتمداری
11 تیر 93 11:42
سارایی به غیر نجاست و شاید مشکل بو، چرا نمیذاری فرش ها رو یک بار و وقتی دیگه کامل یاد گرفت طاهر کنی؟ میشه همیشه با دمپایی تو خونه راه رفت و رو زمینم وقتی می شینید زیر انداز بندازید خب مادرهای ما هم همین کارو می کردن. هر روز فرش نمی شستن.
م.س و دوستان
پاسخ
سلام جیگر خوبی؟ خب یه گوشه از فرش رو نجس می کنه... بعدشم زینب چهاردست و پا راه میره و هرچی رو زمین از دست میفته رو میخوره... بعدن ترش هم اگه حیاط داشتیم خیلی خوب بووووووووووود میفرستادمش اونجا رااااااااااحت