آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

امام سجاد من هستند ایشان...

1391/6/1 2:23
نویسنده : م.س و دوستان
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی٤٢

حتی نگذاشتند امام سجّاد هم به صورت طبیعی به ندای عزرائیل لبیک بگوید!

او را نیز شهید کردند با جامی از زهر!

نمی توانستند ندایش را بشنوند...صدایش را گوش دهند.... و قدم های موثرش را ببینند!!!

حتم دارم که او تنها دعا نمی خواند و مناجات نمی کرد.

او خود کربلایی بود و عاشورایی در دل داشت.

و هر که خون حسین در رگ هایش باشد سرانجامش همین خواهد شد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسرم!

به نام بلندت افتخار می کنم. و به تو که می خواهی چُنین عَلَمی را بر دوش کشی.

خدا پشت و پناهت؛‌محمدسجاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
19 آذر 90 22:00
جغله : سلام . خوش اومدي . اميدوارم بازم بياي وبلاگم.مطلب جديد گذاشتم تو وبلاگم به شما خبر ميدم