آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کمک رسانی در طیاره

1393/2/15 18:45
نویسنده : م.س و دوستان
296 بازدید
اشتراک گذاری

سوار طیاره، بدون آقای پدر، در راه برگشت از مشهد:

محمدسجاد به عنوان همیار مهمانداران انتخاب شد.

روی صندلی اش ایستاده بود و در امر خطیر پذیرایی به مهماندار کمک می کرد.

نان ها را پخش می کرد.

غذا ها را دست به دست می نمود!

وقتی هم که برای جمع آوری پسمانده های خوراکی ها بازگشتند،

مجدد روی صندلی اش ایستاد

ظروف غذا، لیوان ها و ... را در میز پذیرایی قرار داد.

یک روحیه ی مشارکتی داره این بچه که مثلش رو ندیدم!

بعدش هم که این کارهاش تمام شد، رفت و در ردیف عقب روی روزنامه ی یک اقایی شروع کرد به نقاشی کردن تا زمان بستن کمربند!!

 

پسندها (2)

نظرات (4)

ژاله مامان آیدا
15 اردیبهشت 93 22:31
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
م.س و دوستان
پاسخ
نه متشکرم
ام‌طاها
16 اردیبهشت 93 0:15
بدون آقای پدر؟! چه پسر بزرگی داری‌ها!
نیلوفر جون
16 اردیبهشت 93 0:56
زهرابانو
27 اردیبهشت 93 10:03
سارا جان من یه سوال برام پیش اومده شما شرایط مالی تون خیلی خوبه که با دو تابچه بازم از بچه داشتن تعریف می کنید و توان سفر هوایی دارید و غیره....؟
م.س و دوستان
پاسخ
سلااااااام... البته که این سفر هوایی رو مهمان یکی از دوستان متمولم بودم باور کردنش سخته می دونم ولی برای انجام یک پروژه علمی از من دعوت شده بود که برم مشهد، ما هم قبول کردیم خب. و نکته دیگه اینکه وضعیت مالی م به تعریف کردن از بچه داشتن ربطی ندارههههههه