آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اولويت بندي

1392/12/22 17:14
نویسنده : م.س و دوستان
253 بازدید
اشتراک گذاری

بهم ميگه: ماما بيا بازي

بهش ميگم: باشه

مي ريم توي اتاق اسباب بازي ها رو ميذارم جلوش و مي خوام برم بيرون.

ميگه: ماما بيشين بازي

ميگم: خودت بازي

ميگه: نه...ماما بيشين بازي

ميگم: برم غذا درست کنم؟

فکر ميکنه و ميگه: آره. به به مي خوام. بورو به بهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ام‌طاها
23 اسفند 92 9:28
ماشاءالله به شکموی باهوش!
نفیسه
24 اسفند 92 13:17
پسری دیگه همیشه اول شکم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:08
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
گهواره
27 اسفند 92 3:24
عزیزم!!!این آقایون از اولشم شکمو تشریف دارن!
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:57
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********