آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بی ایم دَ دَ

1392/9/10 13:01
نویسنده : م.س و دوستان
219 بازدید
اشتراک گذاری

لباس های کثیف رو می برم که بشورم.

محمدسجاد: می ریم دَ دَ؟

و بالا و پایین می پره و میگه: می ایم دَ دَ.

لباس های تمیز رو می برم که پهن کنم.

محمدسجاد: می ریم دَ دَ؟

و بالا و پایین می پره و میگه: می ایم دَ دَ.

لباس های خشک شده رو جمع می کنم.

محمدسجاد: می ریم دَ دَ؟

و بالا و پایین می پره و میگه: می ایم دَ دَ.

لباس های جمع شده رو تا می کنم.

محمدسجاد: می ریم دَ دَ؟

و بالا و پایین می پره و میگه: می ایم دَ دَ.

لباس های تا شده رو می ذارم سر جای خودشون.

محمدسجاد: می ریم دَ دَ؟

و بالا و پایین می پره و میگه: می ایم دَ دَ.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمان
10 آذر 92 14:21
خب ببرینش دَ دَ
م.س و دوستان
پاسخ
ما تقریبا همه ش دَ دَ ایم.
ام‌طاها
10 آذر 92 20:53
چه سناریوی تو دل برویی بود!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
11 آذر 92 21:25
دیگه اون مرحله آخر کجاش به دد می خوره؟ فکر کنم بچه می خواسته کم نیاره. آفرین پسر زرنگ.
مهسا (مامان هستی)
15 آذر 92 14:03
ههههههه قربونش برممممم