آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

علاقه به بچه هاي کوچک تر...

1392/3/20 15:44
نویسنده : م.س و دوستان
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 320

آخرين روز ماه مبارک رجب، قسمت ما شد بريم زيارت حضرت معصومهسلام الله عليها .

در کنارش يه سر به يکي از دوستامون هم زديم اتفاقا بچه دومشون تازه بدنيا اومده بود و 7 ماهش بود.

انقدر محمدسجاد بهش علاقه داشت و که مدام مي رفت سمتش و سعي مي کرد بغلش کنه!!!!بغل

دست هاش رو مي رسوند به گوش هاش و علاقه ش رو با کشيدن اونها بهش ابراز مي کرد!!!!آخ

دو سه تا هم تو سري زد به کله ي بدون موش!! که بهش بگه دوستش داره و خيلي مرده!!!استرس

بماند که داداش بزرگه ي محمدامين که اسمش محمدحسين بود، هم تلافي اينها رو در آورد.

اما ما متوجه شديم که محمدسجاد چقدر مي تونه از خودش کوچکترها رو دوست داشته باشه و بهشون کمک کنه!

مخصوصا اگر اين کوچکتره خواهر جونش باشه!مژه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمان
21 خرداد 92 0:50
بس که با محبته این گل پسر
مهسا(مامان هستی)
22 خرداد 92 13:33
ایییییی جووونم مهربون من ایشالااااا به زودی زیب بانو هم به دنیا بیاد به سلامتی و در کنار هم لذت ببرین
مامان رادین
23 خرداد 92 0:25
سلام عزیزمممممم کجاییییی مادر فداکاررررر خوبییی گلای قشنگت خوبننننن همش به فکرتممممم
بابا سعيد
23 خرداد 92 6:11
من که فکر مي کنم به بچه هاي بزرگتر از خودش هم محبت داره، به خصوص وقتي بفهمه مي تونه بهشون مسلط باشه