آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تخصص های لازم.

1391/11/29 23:57
نویسنده : م.س و دوستان
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 292

شوت کردن و پرتاب کردن اجسام جامد و الکترونیکی یکی از تخصص  های آقا  محمدسجاده ماست.

فرقی براش نمی کنه، دستگاه پخش کننده ی دیجیتال باشه!

کنترل های تلویزیون و ... باشه!

تلفن و ست شارژ کننده ش باشه!

یا حتی گوشی ناز مامانی جون که با دایی جونی ها رفتن به تازگی خریداری کردن!!!!!

واقعا چی میشه گفت به این پسر یکی یه دونه ی ما!تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آسمان
30 بهمن 91 8:15
فدای سرش چرا ... چیزی نمینویسی؟دلمون آب شد


مامان سردارک
30 بهمن 91 14:59
سلام، می تونی امیدوار باشی که در آینده قمر مصنوعی و ماهواره به فضا پرتاب کنه الان داره تمرین می کنه
مینا مامی لیانا
30 بهمن 91 20:42
میشه گفت قهرمان شکست ناپذیر شوت خوب کن ورزشکاره دیگه مگه بده شاید یه روز قهرمان شکست ناپذیر پرتاپ دیسک بشه
علامه كوچولو
1 اسفند 91 7:57
سلااااااااااااااام اگه به استعدادهاش توجه بشه حتما يه قهرمان ميشه از نوع پرتابيش از ديسك و نيزه گرفته تا توپ واليبال و بسكتبال و....
بابایی
1 اسفند 91 10:48
کم کم فکر کنم من را هم پرتاب کند


اختیار دارید شما!
فاطمه (مامان محمد سجاد)
1 اسفند 91 12:39
خصوصیت مشترک اکثر پسرها. یادم اومد از الان شروع کنم کم کمک ،وسایل خونه رو ایمن سازی کنم.
فاطمه (مامان محمد سجاد)
2 اسفند 91 14:46
.....
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله




فاطمه (مامان محمد سجاد)
2 اسفند 91 15:55
واااای عزیزم. چه خوب . ایشالا خدا حفظشون کنه هر دو تا دسته گلارو.

و دسته گلاي بقيه رو
و بقيه ي دسته گلا رو ههههههههههههههه
مامان نیکادل
2 اسفند 91 21:00
آفرین به تو گل پسر شوت کننده
مریم (ماری مامی آنیتا)
3 اسفند 91 3:17
ای جان به این پسر شیطون مامانش مراقب خواهرش باشیا خیلی بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم شنیدم