آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تولد يک سالگي مبارک

1391/11/26 9:57
نویسنده : م.س و دوستان
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي عالم 291

از 1 ربيع الثاني (که سه شنبه بود) تــــــــا 4 اسفند( که جمعه ي هفته ي بعده) خونه ي ما جشنه.

من يک ساله شدم.

شب 3شنبه مامانم بعد از کارگاهش واسه تولد من يه کيک عسليه خوش مزه ي تولد خريد و ماماني و عمه ها و بابايي و شوهر عمه و پسر عمه م رو سوپرايز کرد. حتي بابام رونیشخند.

يني من اينطور مامان هيجان زده اي دارم.قلب

بعد هم کلي با پسر عمه م کلي تولد تولد خونديم.بغل.

خيلي خوش حال بوديم اين شب.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا(مامان هستی)
26 بهمن 91 12:18
مباااااااااارکه عزیییییییزم آفرین به این مامان پر انرژی
بهناز
26 بهمن 91 23:44
وای سارا جون مبارک باشه عزیزم
هم کیک ...


مینا مامی لیانا
27 بهمن 91 0:40
مباااااااااااااااااااارک مباااااااااااااارک ایشالا 120 ساله بشی پسر ناز من ایشالا مامان و بابا همیشه در کنارت باشن و بعدنا 4 نفری جشن بگیرین
قهرمان شکست ناپذیر 1 ساله من همیشه شاد باشی


خاله طیبه ش
27 بهمن 91 14:52
سلام الهی قربونت بشم خاله جونم مبارک باشه تولدت دست مامانت درد نکنه اینقد که ماهه انشاالله زیر سایه ی آقاجونمون و مامانی و بابایی قد بکشی یاعلی
آسمان
27 بهمن 91 20:28
تولدش مبارک باشه چه مامان فعالی ماشالا
فاطمه (مامان محمدسجاد)
28 بهمن 91 8:49
خیلی مبارک باشه. ایشالا یکصد سالگیت محمدسجادگل. ما که حالا حالا ها نمی تونیم برای محمدسجادمون تولد بگیریم. آخه تولدش تا چند سال توی محرم و صفره.
اَوینار
28 بهمن 91 21:05
سلام محمدسجادم تولدت مبارک سلام ساراجانم روزهای تجدید عهدت با خدا مبارک ان شااله محمدسجاد ادامه یک نسل صالح و سرباز باشد و صد البته عاقبت به خیر
علامه كوچولو
29 بهمن 91 7:54
سلام عزيز دلم يكسالگيت مبارك
مامان نیکادل
2 اسفند 91 20:59
به به به تولد تولد تولدت مبارک انشالله عمرت پربار و با عزت و دراز و در راه حق باد
مامان روح الله
8 اسفند 91 3:54
تولدش مبارک باشه. خدا به مامانش صبر و حوصله بده تا سال به سال بزرگ شه تا وقتی که دیگه برا خودش مردی بشه...