آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دوستان من.

1391/11/20 20:17
نویسنده : م.س و دوستان
294 بازدید
اشتراک گذاری

این ها دوستان من هستند...

خیلی بهشون ارادت دارم.

یک سری انسان بسیار مومن و درستکار هستند همانند پدر بزرگوارشان.

همینقدر در باره شان بگویم که مثل بعضی ها نبودند که چون پدرشان قدرت داشت، این ها هم خون مردم را کیسه کنند و به عیش و نوش در اطراف دنیا مشغول باشند.

انشالله دعای خیر استاد عزیز آیت الله مجتهدی همواره بدرقه ی راه نورانی شان باشد.بغل

 

دوستان خوب من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 بهمن 91 9:02
آفرین که پسرتون رو آشنا با ولایت فقیه تربیت می کنید. سرمایه بزرگیه برای آیندشون. خدا کنه همهشون سرباز ولایت بشن.
مینا مامی لیانا
22 بهمن 91 18:21
خوش به حال آقا محمد سجاد خان ما با این دوستان عزیز
مامان محمد امین ..
22 بهمن 91 19:29
ماهم دوستشون داریم مخصوصا باباجونشون رو . خدا حافظ خودشون و باباشون باشه انشالله

خاله طیبه ش
23 بهمن 91 20:43
سلام چقدرم که خوب.... بچم از لان با بزرگان نشست و برخاست میکنه گل نکاشتن تو راهپیمایی؟ یاعلی
...........
24 بهمن 91 9:56
اوووووووووووووووووووووق


ینی ما همچین آدمایی هستیـــــــــــــــــــم
و شما هم یه کم ترســـــــــــــــــــو
فاطمه
26 بهمن 91 13:02
علامه کوچولو
28 بهمن 91 22:11
قربون پدر این دوستانتون میشیم ما کلا
خاله جون مامان تسنیم بانو
14 اسفند 91 21:28
ولی سعی کن آزاد اندیش تربیت بشه تا بتونه دوستاش و خودش انتخاب کنه

نه !!!!!!!!!!!!!!!!!


دوستای هر کی از توی دل مامانشه که مشخص میشه
نه!!!!!!
دوستان حقیقیش البته
نه دوستای قلابیش.