آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

جایی که من هستم...

1391/6/9 11:16
نویسنده : م.س و دوستان
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 184

من دو سه روزه فهمیدم که در جای خیلی مهمی زندگی می کنم.

جایی که کشورهای زیادی روی کمکش حساب می کنن،

حواسشون هست که در مسائلِ پیش آمد، چه رویکردی رو اتخاذ می کنه،

امید دارند به یاری ش،

می دونن که از ضعیف ها حمایت می کنه،

چشم دوختن به سرعت رشدی که در راهش داره.

پس حتما خیلی عقلش کار می کنه جایی که دارم توش زندگی می کنم

و خیلی قدرت منده و قوی

و حتی خیلی هم سرمایه داره و پولداره

آخ جون من دوست دارم جایی رو که امید نااُمیدانه،

امید کسایی که هیشکی اونا رو آدم حساب نمی کنه.

من کلی واسه ی رشد این جا ذوق دارم که زودتر بزرگ شم و کاری بکنم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*اجلاس جنبش عدم متعد، در حال برگزاری ست.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
9 شهریور 91 13:45
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
مینا مامی لیانا
12 شهریور 91 1:45
ایران من. وطن عزیزم. به قول خارجکیا miss u ایران همیشه جاویدان