آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

برنامه ي جديد

1391/6/4 12:24
نویسنده : م.س و دوستان
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 182

يک کار به کارهاي مامانم اضافه شده:

بايد براي من مرغانه (يعني همون صبحانه نیشخند) فرنيِ آرد برنج بپزونه تا من بخورم...

به مامانم ميگم:

فرني بده .... من بخورم... چاق بشم چلّه بشم ... بعد بيا تو منو بخورمژه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

6 ماه گذشت از ورود آقا محمدسجاد به دنيا.

الحمدُ لله. واقعا شکر خدا به خاطر لحظه به لحظه ي زندگي با محمدسجاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
4 شهریور 91 18:36
الحمد لله رب العالمين.
نوش جان عزیزت عزیزم.
راستی آقا محمدسجاد جان ما بهتره به خاطر واکسن؟ تب نکرد ؟



نه خدا رو شکر فعلا تب نکرده....
فاء شین
4 شهریور 91 22:52
یعنی یه وجود کوچولوی شش ماهه می تونه انقدر رشد کنه، و نه الزاما توی کلام و تفکرش، بل توی تمایلش به حقیقت که فدایی امام ش شود.
و فدایی شدن علی اصغر نه اتفاق بوده، نه صرف تقدیر جبری، و نه اینکه چون فقط "او"ی شمس پدرش بوده...
چون تر که امام ش بوده.
و او می دانسته در شش ماهگی که امام یعنی چه.

همین.
روضه تمام شد.
به فکر فرو رفتم...
امام يعني چه؟!
بابا
5 شهریور 91 23:01
سلام
بچه ها ولع بزرگ شدن دارند و در هر مرحله بزرگ شدن را در چيزي مي بينند.
اين هم از اين مرحله.
يا حق


قربون باباي يه دونه ي خودم برم منننننننننننننننننننننننننننن
نارینه
6 شهریور 91 3:14
قشنگ مینویسی ... ومادرانه