آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

فيتيله پيچ در 181 روزگي...

1391/6/1 3:20
نویسنده : م.س و دوستان
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 181

عمه مرضيه ي محمدسجاد امروز آمد يک سر پيش ما.تشویق

و محمدسجاد بسيار پسر گل و خندون و جيگر طلا.مژه

عمه مرضيه ي محمدسجاد عصر حدوداي 4 رفت از پيش ما.ناراحت

و محمد سجاد کم کم اون روي خودش رو نشون داد.شیطان

نق.... نق.... آواز هاي کشيده ي بدون ريتم....زبان

بغلش مي کنم.فرشته

راه مي رم.فرشته

ده دقيقه.فرشته

يک ربع.فرشته

نيم ساعت.فرشته

اداي خوابالوده ها رو در مياره اما...شیطان

لبخند مي زند.دروغگو

با خيال خنده اش خام مي شوم،خیال باطل

مي گذارمش زمين.هورا

جيييييييغ... گريه... ناله... آواز بدون ريتم...استرس

دستانم از کار افتاده اند،ابله

توان بغل کردنش را ندارم،کلافه

چه کنم آرام بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقت تمام

رويش به سمت آسمان است...

دستانش به حالت التماس به بالا!

کنارش دراز مي کشم.فرشته

سر به آسمان!فرشته

دستانم را با حالت التماس بالا مي گيرم،فرشته

هي جيغي که مي زند... يک جيغ هم من مي زنم!!!یول

هر نقي که مي زند.... يک نق هم من مي زنم!!!!یول

هر صدايي که در اورد من هم همان صدا را در آوردم!!!یول

هر حرکتي اعم از پا و دست و زبان و ابرو و .... کردم من هم همان حرکت را کردم!!!!یول

کم آورد!!!!نیشخند

هورااااااااااا من موفق شدم!!!!نیشخند

فيتيله پيچش کردم اساسي!!!!اوهنیشخندعینک      

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اما خداييش! بچه ها آدم را به چه کارهايي که وادار نمي کنند...

مادر ها تا اصول فيتيله پيچ کردن رو ياد نگرفتن لطفا مادر نشن...

     

  فرشته      فرشته      فرشته     فرشته      فرشته    فرشته     فرشته    فرشته      فرشته

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

كتي(مامان آقا مهديار)
1 شهریور 91 5:10
چقدر وبلاگ قشنگي دارين واقعا آفررررررررررررين لذت ميبرم
راحله(مامان هوراد)
1 شهریور 91 10:32
عزیز دلم چقدر شیطونه این محمد سجاد جیگر طلا.......مامانش چقدر بامزه نوشتی راستی فرنی خوردن جیگر طلا مبارکههههه چقدر زود بزرگ میشن....
زهرا مامان صدرا
1 شهریور 91 12:19
سارا مردم از خنده به خدا عاشقتممممممممممممممممممممممم با این روحیه بابا بیا این فیتیله پیچ و به مام یاد بده مردیم از بس با این بچه ها سرو کله زدیم
مامان سارا
1 شهریور 91 16:02
سلام سارا جون از سفر برگشته با یه عالمه عکس بیاین ببینید و نظر بدید
مینا مامی لیانا
1 شهریور 91 23:14
دقیقا این کارو بابای لیانا باهاش انجام میده اما باباش فیتیله پیچ میشه
مامان علی
1 شهریور 91 23:47
امروز خونه ما هم همین خبر بود صدقه براش بزار ودیتتو بزار روی سرش وسوره حمد بخون
اسمان مامان طاها
2 شهریور 91 23:54
دوستتون می دارم هم محمد سجاد هم مامانش به خاطر همه خوبی هاش
مولودمامان رادین
4 شهریور 91 18:48
خیلی باحال نوشتی سارا جون خوشم اومد مامان مهربونhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif
مامان نیکادل
7 شهریور 91 1:08
آفرین به تو مامان زرنگ ولی خیلی خوش بین نباش به زودی محمد سجاد یاد میگیره که چطوری فیتیله پیچ نشه هههههه
غزال
7 شهریور 91 15:31
واااااااااای سارااااااااا عاشق این پستت شدم! خیلی باحال بود. تقریبا منم همین کارارو میکنم! ههههههههه خوبی دوستم؟ عشق خاله خوبه؟ میبینم غذا میخوره دیگه! فداش بشم. دلم برات یک ذره شدهههههه! مامانم پیشمه و همش داریمبا هم میگردیم و حرف میزنیم!!! باید استفاده کنم آخر هفته میره. بوووووووووس بوووووووووووس یادم رفت بگممممممم عاشق وبلاگتو و نوشته هاتممممممم