آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

به قداي لب عطشان حسين...

1391/6/1 2:33
نویسنده : م.س و دوستان
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 180

مامانم بهم ياد داده که بايد يه جاهايي وقتي يه کارايي مي کنم يه حرفايي هم بزنم:

مثلا:

وقتي وارد محل يا يک جمعي مي شوم بگم: سلام به همگي.

يا مثلا:

وقتي صبح از خواب بيدار مي شم بگم: سلام مامان و بابا جونم.

يا مثلا:

وقتي سوار تاکسي مي شم بگم: سلام آقاي راننده.

يا مثلا:

وقتي که کسي بهم آب ميده، يا خودم آب مي خورم ميگم:

سلام بر لب تشنه ات اي امام حسين جانم...

يا خيلي مثلا ديگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی لیانا
1 شهریور 91 23:16
عجب مامان خوبی. من که خیلی دوسش دارم و شمارو هم بیشتر آقا محمدسجاد جان
اوینار
2 شهریور 91 0:41
بسم الله
سلام
محمد سجاد! مامانت حتما روزی برایت سربند یا زهرا هم خواهد بست. من مطمئنم!


سلاااام خاله
بسته برام
فاطميه اي که گذشت!