آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

ادب از که آموختي؟ از بي ادبان :)

1391/5/29 23:39
نویسنده : م.س و دوستان
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 176

يک شخصي هست که براي من و پسرم نظرات بي ادبانه و غير محترمانه ميگذاره.

عزيزم...

اين درست نيست با يک بچه ي معصوم اينطوري صحبت کنيد.

بعدش هم، آدم ها عقايد مختلف دارند،​با هم مي تونند در مورد عقايدشون صحبت کنند.

ناسزاگويي براي ناتوانانِ فهمي است.عینک

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مامان!

من قول ميدم که خوب مطالعه کنم، خوب تحليل کنم و خوب با آدم ها ارتباط بگيرم و باهاشون حرف بزنم.

همونکاري که پيامبر و امام هاي دوست داشتني ام انجام مي دادند.

خدايا من را در اين راه ثابت قدم کن.

آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی لیانا
30 مرداد 91 0:22
این مشکل برای وبلاگ لیانا هم بارها افتاده. نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر بی فکر و نادرست عمل میکنند. حتی به من میگه کلوب نباید بری !!!!
تکنو 82
30 مرداد 91 23:47
عزیزمممممممممممممم که دلش اومده به نوشته های محمد سجاد ناسزا بگن به نظر من که همش از جنس نور
منم با خیلی از عقاید شما مخالف اما دلیل نمیشه که ناسزا بگم هر کس عقاید خودشو داره
بنظر من او طرفی که چیزای بد بد نوشته خودش هیچی نمی دونه
ناراحتم نباش مامان محمد سجاد من خودم همه مطالب پسرتو خیلی زیاد دوست دارم خیلی ها هم میشناسم که دوست دارن
به قول خودت بفرست صلوات قشنگ رو

به به
يادش بخيييييييييييييييييييييييييييير خاله مينا
چه دوران شيريني بود.....

راستي خوش اومدي...
اوینار
31 مرداد 91 14:10
بسم الله سلام مامان و پسر خوب لقمان شدید ها! آدمها گاهی انقدر ارزش ندارند.