آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

ماهان دوست خوبم

1391/4/19 11:54
نویسنده : م.س و دوستان
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 148

برای یکی از دوستام خیلی دعا کنید.

هم سنّ خودمه و دکترا گفتن که تا آخر عمر کلیه هاش سنگ سازه.

الهییییی

پسر خاله م یعنی دیگه نه میتونه پنیر بخوره، نه ماست، نه دوغ نه هیچ لبنیاتی.

حتی پفک، چیپس، و هر چیزی که نمک داشته باشه.

مامانش خیلی صبوره و خوب و مهربونه.

من از اون روزی که فهمیدم دارم به همه میگم که واسه ش دعا کنن.

شما هم یادتون نره لطفا.

برای سلامتیش بفرستید اون صلوات قشنگه رو.

اللهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا مامی لیانا
19 تیر 91 17:07
منم برای سلامتی ماهان عزیز دعا می کنم و امیدوارم سلامت سلامت بشه اللهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان علی
19 تیر 91 23:41
خدا ایشالله شفا بده آمین اللهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان پگاه
20 تیر 91 13:59
خدا به حرمت دل کوچیک این بچه ها ماهان رو شفا میده آمین اللهم صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان نسرین
20 تیر 91 16:07
الهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم
مامان نیکادل
21 تیر 91 11:29
اللهم صل علی محمد و آل محمد انشالله ماهان کوچولو شفاشو از دکتر اصلی میگیره امین
منصوره مامان ماهان
9 مرداد 91 3:31
عزیز دلم سارا جونم امید وارم هیچ وقت غم نبینی و با محمد سجاد خوشمل و عسلی همیشه شاد و سالمو خوش باشی . خیلی امیدواری بزرگی بود برام. واقعا ممنون