آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اُنس

1391/6/17 10:14
نویسنده : م.س و دوستان
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 128

ارتباط لمسی-پوستی یکی از تاثیرگذار ترین روابط بین مادر و فرزند است.

به خصوص فرزندی که تازه به دنیا پا نهاده و هنوز غریب است و با تنها کسی که انس دارد مادر است.

بعد از 97 روز تلاش مجاهدانه در راه رشد و توسعه ی محمد سجاد جان، به این نتیجه رسیدم که هر چقدر بیشتر با هاش مانوس بشم بیشتر باهام مانوس میشه....

اصلا انگار خاصیت دنیاست....

باهر چی که میلت بهش بکشه بیتش انس می گیری...

درست گفت فیض کاشانی که:

ز بس گشتم خیال تو، تو گشتم پای تا سر من

تو آمد رفته رفته، رفت من، آهسته آهسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نسرین
8 خرداد 91 10:07
عزیزم از 126 اومدی 128؟

پس 127 چی شد؟


اوه اوه اوه
ماشالله به دقت ماشالله
مامان سارا
9 خرداد 91 19:00
خدا پسری رو ببخشه به شما.ایشالا هییشکی در ارتباط با بچه مشکلی نداشته باشه

ممنون
مامان نیکادل
9 خرداد 91 19:19
بله سارا جون نیکادل منم روز ی که به دنیا اومد فقط وقتی کنارم بود میخوابید همینکه میذاشتیمش تو تختش گریهههههه
دوست دارم این حس قشنگ مادرانه و فرزندانه رو

بوس واسه مامان نیکادل



مامان علی
10 خرداد 91 23:54
سارا جون دعا می کنم زود کارات جفت وجور بشه دلم برات تنگ شده
خوشبحال محمد سجاد که همیشه کنارت هست .
بوس برای فقط خودت وگل پسرت


سلام مامان علی گلی


غزال
12 خرداد 91 23:20
ومدم سلامی بگم و خسته نباشیدی...
دلم برای دوتاتون تنگ شده کلییییییییییی
خیلی هم قشنگ نوشته بودی دوستم! واقعا همینطوره.
موفق باشی و شااااااااااااااااد مثل همیشه
محمد سجاد و ببوس
سلاااام غزال جونی
خوبی؟
جیگمل خاله خوبه؟
ممنون


میام کم کم
جات خالی رفتیم شمال و جنگل گردی....عالی بود
مینا مامی لیانا
17 خرداد 91 16:40
محمدسجادخان خوش گذشت بهت خاله؟
انشالله که همیشه به سفر و گردش باشی با مامان و بابای مهربونت بوسسسس


به به قدم رنجه...
ممنون
و نیز شما و مادمازل