آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

راهپيمايي

1390/6/4 16:35
نویسنده : م.س و دوستان
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي٩

جاتون خالي.

خيلي صفا داد راهپيمايي روز جهاني قدس.

خيلي هم گرم بود.

هم شلوغ بود.

خيلي هم سخنراني هاش طولاني بود.

خسته شدم.

اما وظيفه ام بود برم.

آخه همه کودکان فلسطيني و انقلاب هاي اسلامي اخير، به گردن من حق دارند.

من در امنيتم.

من در آرامشم.

من در رفاهم.

من آينده ام روشن و درخشان است.

پس تمام تلاشم را مي کنم تا آنها نيز به نعمت ها دست پيدا کنند.

به  اميد پيروزي انقلاب جهاني حق عليه باطل که به زودي محقق خواهد شد.

به اميد محو شدنِ ظالمان از عالم.

هورااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طاها
5 شهریور 90 0:25
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری گل پسر منم یه وبلاگ برا خودش داره که دیدنش خالی از لطف نیست ، اگه مایل به تبادل لینک هستین منو بی خبر نذارین . مرسی