آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

خدايي مي کنم نقطه

1390/12/25 17:26
نویسنده : م.س و دوستان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 86

امروز يکي از خاله هايم آمده بود که من و مامانم را ببيند. البته بيشتر آمده بود که مامانم و من را ببيند! نیشخند

يک نامه اي به مامانم هديه داد که خيلي عالي در آن قلم زده بود.

قسمتي از آن را برايتان سطر مي کنم:

«.... قدمش مبارک!

و نگاه کن به کوچکي و بي پناهي و نيازهاي لحظه به لحظه اش.

که دمي تو را از خود غافل نمي خواهد و نمي تواند ببيند.

هيچ کسي را در دنيا نمي شناسد جز تو.

با هيچ کس پيوندي ندارد جز تو.

به هيچ کس اميد نمي بندد جز تو.

به هيچ کس آرام نمي گيرد جز تو.

فقط و فقط تو را مي شناسد و تو را مي خواهد. عجيت "يکّه شناس" است.

اوج نياز و بيچارگي اش را حسّ​مي کني؟

اوج قدرت و حيات خودت را درک مي کني؟

اگر او را محروم کني، چه کسي او را مي پرورد؟

و تو...

که خود او را آورده اي و خواسته اي و دوست داشته اي؛ مي شود محرومش کني؟

مي شود کنارش نباشي و نماني؟

آن هم زماني که نياز و تکيه گاه و اميد او، فقط و فقط تويي!

تجربه ي خدا بودن، اله بودن، تمام اميد و پناه کسي بودن، همه کسِ کسي بودن، تجربه ي سخت و شيريني است.

مي فهمد آدم که براي خدا بودن،  به چه مايه از هستي و حيات و قدرت و علم و تمام آنچه را که مي طلبد، احتياج دارد.

خدايي کن؛ مادر خوب!

خداي خوبي باشي صلوات....»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانا
5 فروردین 91 20:46
سلام. خدا کوچولوی دوست داشتنی تونو حفظ کنه براتون. متن جالبی بود. دوستش داشتم.

بسیاااااااااار متشکر از دعای خیرتون
maman nasrin
12 فروردین 91 18:43
kheili ghashange man har vaght khaste misham be in matn fekr mikonam o joon migiram

تشبیه قشنگی ست این متن....
در تشبیه هم مناقشه نیست...
خسته نباشی مامان خوب...
مش کاظم
14 فروردین 91 12:24
خدای من خدای موان عجیب متن روح نوازی بود
یعنی با خودم فکر میکنم:
" بی معرفت!
چه جوری میتونی فک کنی که خدا تو رو یادش رفته یا نه اصلا یه لحظه هم تنهات گذاشته باشه!"
محمد سجاد، عزیز دل خاله خیلی خوشحالم که هستی، که مامان جونت، هست و ما میتونیم اینقدر از برکت وجود شما بزرگ شیم بلکن مغزمون از آکبندی در بیاد
دوستون دارم امام رضا میخواد محمد سجادو ببینه هاااااااا مامانی دست بجنبون


سلاااااااااااااااااام گلم
خوش آمدی...
تو آخرش شهید میشی با این شکسته بندی هایی که می کنی...
مش کاظم
14 فروردین 91 12:27
زبل خان عجب خاله های با فهم و کمالاتی داری هاااا مث مامانت
انشاالله در پناه قرآن خدا حفظتون حفظشون و حفظمون کنه


آخ جون قرآن....
بریم امام رضا من آماده م خاله...