آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

ربيع

1391/3/24 14:24
نویسنده : م.س و دوستان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 63

من يک پسر ربيع الاولي هستم. ماه ربيع الاول ماه سرور پيامبر و امام هاي خوبم است. در زمستاني مي آيم که بهار است.

ديگه کم کم ميخام بيام.

برام فرش قرمز پهن کنيد و ريسه بزنيد و لي لي لي لي کنيد که ميخام بيام.

کلي کار دارم که بايد انجام بدم.

هزار تا اميد و آرزو دارم که ميخام بهشون برسم.

يک عالمه برنامه واسه عملياتي کردن دارم.

واااااااااااااااااي دوست دارم بياااااااااام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خان گوگو لي بابا
10 بهمن 90 18:02
قهرمان شكست ناپذير خدا حفظت كنه به ني ني خوشگل منم سر بزن يادت نره!
مامان تسنیم خانم
13 بهمن 90 0:54
وای خاله جون دلـــــــــــم واست اندازه تخم چشم یه بچه مورچه شده دربونت برم

سلاااااااااام خاله جونمممم
خوبي؟
بيا خونمون ديجه...
دختل خاله م لو هم بياااال

بچه مستور
14 بهمن 90 12:53
خوشا بحالت
به جای من هم در دنیا کیف کن


برایت زنبیل می گذارم تا کسی نیاید جایت را بگیرد...
قول قول قول