آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تحول

1391/3/24 14:27
نویسنده : م.س و دوستان
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي46

تقريبا 25 هفته اي مي شود که پله هاي هرباريوم، خانه، مدرسه و همه جا را يکي-يکي، آهسته-آهسته و صلانه-صلانه بالا و پايين مي روم!!!

باورم نمي شود:

من و پله هاي يکي يکي!

اما اولاد چه کارها که با والد خود که نمي کند...

چه تغييراتي را که در او باعث نمي شود.

جداي از اينکه در اين دوران گاهي به فکرم مي رسد: آدم چه قدر راحت عوض مي شود/

به اين هم فکر مي کنم که: خوش حالم اين ولد مرا دچار تحول مي کند، دچار دگرگوني در برنامه ها در رفتارها در خلقيات در عادات و در حيات!

اميد دارم، خلق هاي بي درد بخورم را با خلق محمدي اش اصلاح کند و با درد بخود شوم.

اين است محمدسجّاد ما!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوتا عشقم محدثه
29 آذر 90 19:41
بدو که روز کوتاهه / پائیز آخر راهه هندونه رو آوردی؟ / جوجه هاتو شمردی ؟ زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !
جغله کوچولو
1 دی 90 0:16
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید
علي خوشتيپ
1 دی 90 20:52
سلام خاله جون از كليپ من تو وبم ديدن كنيد كدم تو مسابقه 150 هست خوشحال ميشم بهم راي بديد. نحوه راي گيري در دپارتمان مسابقات اومده
یک آسمونی
21 دی 90 14:19
سلام کوچولوی نازنازی
قلم زیبایی داری حتما مثل خودت فقط یادت باشه به دنیا اومدی قدر مامانیو زیاد بدون چون اینجا
آدما زود یادشون میره مامان وبابا هشونو

سلام