آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اولين شکستگي سر

1392/11/21 8:34
نویسنده : م.س و دوستان
302 بازدید
اشتراک گذاری

طي يک اتفاق غير منتظره و عجيب! آقا محمدسجاد از يه ذره بلندي به صورت کج افتاد زمين، با اين تفاوت که ايندفعه سرش شکست و بخيه خورد.

بماند داستان بخيه زدن که 5 تا بيمارستان رفتيم و هر کدوم ما رو حواله مي دادن به يه بيمارستان ديگه. 3 تاشون هم مخصوص کودک بودن!!

حدود 1 ساعت و نيم 2 ساعت بعد از واقعه رفتيم بيمارستان کودکان مفيد و تا 12 شب هم کارمون طول کشيد.

بيمارستان رو گذاشته بود روي سرش انقد با خواهرش بازي کرد بلند-بلند و خنديد!

باباش که رفته بود نسخه رو بگيره وقتي از در لابي اومد تو بلند فرياد مي زد: بابا اومد! بابا اومد!

موقع بخيه زدن اما از دماغ مان در آورد خنده ها رو.

دعا کنيم براي همه بچه ها...

آدم بايد هر ازگاهي همينجوري هم که شده بره بيمارستان تا قدر بچه رو زندگي و اينا رو بدونه.

انقد مشکلات داشتن بچه ها که نگو.

شفاي بچه ها، سلامتيشون، عاقبت بخيري شون صلوات

بشکست اگر سر من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نیلوفر جون
21 بهمن 92 12:22
الهی قربونش برم خیلی ناراحت شدم ایشا ال.. که زود خوب خوب بشی عزیزم
یک دوست
22 بهمن 92 19:23
ان شا الله اولین و آخرین باشد ...مگر در رکاب مولا ...
ام‌طاها
22 بهمن 92 23:09
آخ چرا؟ خدا این امانتارو حفظ کنه... پ ن : شبیه حاج‌آقاها شده گل‌پسر!
م.س و دوستان
پاسخ
دقيقا
ف.شریعتمداری
23 بهمن 92 0:32
این فقط از یک بچه ی سارا بر میاد که حتی با سر بسته، بازم لبخندش سرجاش بمونه... ماشاالله
م.س و دوستان
پاسخ
سيد جان!!!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
23 بهمن 92 11:06
آخخخی عزیزم. خیلی ناراحت شدم. ایشالا دیگه از این اتفاقا براش نیافته. ما دقیقا موقع تولد محمدسجاد چند روزی بیمارستان بودیم. این جوری شد که خدا این لطف رو در حقمون کرد که از همون اول قدر سلامتی پسزمون رو خیلی بیشتر بدونیم. خدا به همه بچه ها سلامتی بده
بانوی معصوم
23 بهمن 92 22:08
الهیییییییییییییی! حتما خودتون از بر هستید اما من نگم نمیشه! حتما صدقه بدید حتما هم قربونی کنید، شده یه خروس! شما که خودتون بیمارستان را دیدید... دیگه لزومش رو هم می دونید... میگم نکنه چشمش زدن! مثله پیرزن ها گفتم اما خب من خیلی اعتقاد دارم. به همه آنچه که گفتم!
م.س و دوستان
پاسخ
خيلي ممنونم.
اسما
24 بهمن 92 20:35
چرا گل پسرمون اینجوریی شده؟!
م.س و دوستان
پاسخ
قشنگه که دوستش دارم حاج محمدسجادو
نفیسه
27 بهمن 92 23:16
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم. ماشالاش باشه چقدر بزرگ شده .مردی شده برای خودش واقعا واقعا و واقعا خدا قوت سارا جون
فاطمه (مامان محمدسجاد)
28 بهمن 92 14:26
اصلا خودم به خودم جواب میدم: حالا بگذریم؟ سر این گل پسرمون خوب شد؟
م.س و دوستان
پاسخ
بله بله بعد از 8 روز ام شب بخيه اش را کشيديم
مامان علی
4 اسفند 92 12:18
عزیزم مگه قراره دوباره سرش خدای ناکرده بشکنه که نوشتی اولین شکستگی سر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م.س و دوستان
پاسخ
وا! خب آره ديگه!
مامان آوینا
3 فروردین 93 20:47
الهیییییی بمیرم ببین دسته گل نازو الهی همیشه بلا ازش دور باشه