آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کليد و در و قد بلند.

1392/10/21 20:16
نویسنده : م.س و دوستان
241 بازدید
اشتراک گذاری

تا چندي پيش

در را قفل مي کنم تا بازش نکند و در اين سرما پله ها را تا طبقات بالا و پايين طي نکند...

چند روز است

کليد را در قفل مي چرخاند و قفل در را باز مي کند!

جديدا

در خانه ما، ديگر کليدي در، در قفل شده ديده نمي شود. و او 22 ماهش است.

دعا مي کنم همانطور که قد متري اش روز به روز بلند مي شود، قد بلوغ 7 سال اول ش نيز لحظه به لحظه به نهايت پيوند بخورد.

به برکت صلواتي بر محمد و آل محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ام‌طاها
21 دی 92 20:45
ان شاء الله برا روضه‌ تو خونه‌تون آذین و پرچم ببنده گل پسر!
م.س و دوستان
پاسخ
ايشالله...اتفاقا چهارشنبه اين هفته 3-5 منزلمون جشن ميلاد پيامبره... تشريف بياريد خوش حال مي شيم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 دی 92 21:56
اصلا اسم کلید رو که می شنوم یه حال خاصی بهم دست میده مگر اینکه این کوچولوها قد بکشن و این قفل ها رو باز کنن.
م.س و دوستان
پاسخ
انشالله مفاتيح الغيب نثارتون بشه
مامان نیکادل
22 دی 92 13:27
هزار ماشالله گل پسر خوبی دوستم دلم برات بسی تنگیده اللهم صل علی محمد و ال محمد
م.س و دوستان
پاسخ
سلام خوبي خوشي نيکادل خوبه؟ من قليه ماهي مي خوام!!!
نفیسه
22 دی 92 19:43
سلام خانمی بالاخره موفق شدم بیام این قسمت دلم خیلی برای محمد سجاد تنگ شده دوست دارم شیرین کاری هاش رو ببینم راستی ازشون عکس نمیزاری ببینیم دختری چه شکلی؟؟؟؟ از طرف من برای محمد سجاد
ام‌طاها
23 دی 92 22:02
بانوخه ما کلاً خجالت می‌کشیم تا مامان نشدیم بریم مهمونی مامانا!
م.س و دوستان
پاسخ
بي بچه هم هستننننننا... حالا خود داني
فاطمه (مامان محمدسجاد)
26 دی 92 18:55
سلام سارا خانم مامان عسل و مربا. الان کشف کردم اسم جدیدتون رو. رمز رو گذاشتم خدمتتون