آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تانک و فیل

1391/6/1 2:37
نویسنده : م.س و دوستان
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 36

مامانم عکس یه بچه فیل گذاشته این بغل که بگه عاشقه فیله.

فیل یکی از ابزار و مهمترین اونها در عرصه ی جهاد و مبارزه ی سخت است.

همون هایی که اصحاب فیل برای حمله به کعبه، ازشون استفاده کردند.

فیل در اصل همون تانکِ در عصر خودمون.

مامانم می خواد به عنوان اسباب بازی برام فیل و تانک هدیه بگیره.

خوش حالم که اسباب بازی های من هم در راستای نظام تربیتی ساختاری دوست داشتنی عالم است.

خدایا متشکرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابايي
27 آبان 90 8:20
سلام و صد سلام به روي ماهت پسرم
خوبي؟
مامانت مي خواد برات تانک بخره. ولي پسرم بهش بگو فعلا برات کتاب بخره، داستان بخونه، شعر بخونه،
چون که الان بايد خوب خوب يادبگيري و مشق رزم فکري کني پسرم.
کتابخانه بزرگ هم برات درست کنه <
br>



سلاااااام بابایی عشق من
خوبی؟
عمرا فچ نمیچردم بیای برام بونیسی!!!
انقد که سرت شلوغه!
بیچاله مامانم
تازشمممم:
عشق فقط یک کلام تانک میخام والسلام
مامان برام میخره دوسش دارم والسلام
بعدم برای اینکه کارش رو یاد بگیرم
مجبور میشم برم من همش کتاب بگیرم
نگران نباش
هم من به خواستم می رسم
هم شما
طپلک مامانم!
زینب
28 آبان 90 18:47
ای جان! ای جان!
مامان طهورا
2 دی 90 23:39
سلام خیلی ازتون خوشم اومد انشاالله نی نی تون به سلامتی دنیا بیاد به ما هم سر بزنید