آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

خطاب به دوستانم آرمیتا و علیرضا

1392/9/4 9:54
نویسنده : م.س و دوستان
634 بازدید
اشتراک گذاری

آرمیتا و علیرضای عزیزم ؛

بزرگ می شوم و با لبخند شیرین تر از عسلم، حقوقمان را از استکبار می گیرم.

نه با لبخند تلخ تر از زهرم، باج بدهم و بهانه ای باشم برای لبخند بیگانگان.

دعا می کنم که خون پدرانتان بیش از این پایمال نشود...

 

علیرضا و آرمیتا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زهره
4 آذر 92 15:27
سلام.. ممنون از وب فوق العادتون... خیلی استفاده میکنم.. حقیقتا که چقد به این دست نوشته ها و وبلاگا نیاز داشتم. با اجازه لینکتون میکنم. در پناه حق باشید خودتان و فرزندان گلتان.
م.س و دوستان
پاسخ
سلامت باشید
باران
4 آذر 92 22:14
سلام من مدت هاست میام اینجا ولی خاموش. دلم میخواد ی تشکر کنم. هرچند می دونم وبلاگ زینب بانو ودلم نمیخاد حرف سیاسی بزنم ولی خدارو شکر یکی پیدا شد که حداقل به قضایای رخ داده دیشب با تامل بنگرد از بس که بعضی از دوستان به وجد آمدند. دق کردم اخه اگه امریکا شیطان بزرگ و اگه به نص قران شیطان دشمن ابدی بشر چجوری میشه راحت دلخوش کرد به این توافقات؟ببخشید طولانی شد دلم جایی رو میخواست یکم سبک بشم
آسمان
6 آذر 92 0:55
سلام هشت سالي رو با توهمات يكي سپري كرديم و تحمل، معلوم شد كه چقدر شعاري و بيراهه ...... حداقل يكي دو سالي بگذاريد ببينيم ميتونيم تحمل كنيم و مانند عده اي به ظاهر مذهبي كه آدم رو ياد فرقه هاي انحرافي اوايل طلوع اسلام مي اندازند جلوتر از ولي زمان نماز نخوانيم ......... كاش روزي برسه فهمها اينقدر بزرگ بشه كه تو اين دوره حساس تاريخي براي همرنگي و همدلي قلم بزنيم كه به واقع خواست رهبر حكيممان نيز هست.
م.س و دوستان
پاسخ
کلام شما که کلا متینه آسمان جان. سلام گلم. این بی انصافی ارزیابی کردن از شوما بعیده ها. اولا که انحراف 8 سال نبود و 2 3 سال آخر بود. بعدم می شه گفت اون بنده خدا که الان قدر خیلی از آرمان هاش رو می دونم، توازن نداشت تفکراتش برای همین جاهایی خراب کاری داشت در حد تیم ملی. ولی نمی تونم بگم افتضاح و خلاص! منتهای مراتب وقتی اهداف رو منحرف می کنند همینی میشه که می بینی. ما هسته ای مون رو از دست دادیم به راحتی به خاطر رفاه طلبی عده ای. و با دروغ موزیانه میگند که هسته ای ما سرجاشه و ... امیدواریم واقعا امیدواریم، در این 6 ماه آنچنان بی اعتمادی ای که آقا می گن چوبی بشه بر سر نابخردانِ سیاسی مون که چوب حراج زدن به بومِ مملکت مون. متاسفانه عدم فهم حرف ولی، مردم رو به سکوت وا می داره. ایشالله برسه زمانی که مت ملت درست حرف ولی رو فهم کنیم و دست ایشون رو بسته نبی نیم. بفرس صلوات قشنگه رو
آسمان
6 آذر 92 19:08
مجددا سلام اولا كه 2 3 سال آخرش براي ما اثبات شد و گرنه از همان ابتدا براي برخي خواص انحراف محرز بود تا آنجا كه قبول مسووليت در دولتشان نكردند!!! ثانيا به نظرتان دهن كجي هاي ايشان نسبت به ولي و قانون بي سابقه نبوده(10 روز خانه نشيني و ..) كه هنوز هم از آن بنده خدا اينچنين دفاع ميكنيد از خرد شوما بعيده ها!!!! ثالثا به نظرتان ميشود چوب حراج زدن را ولي ببيند و از موفقيت نسبي دم زند؟تا چه رسد به سكوت!!!! رابعا از شوما بعيده كه ريس جمهور قانوني كشور رو اينچنين خطاب كنيد البت اگر مرزي بين خود و سينه چاك كنان ظاهري و مذهبي نماي ولي قائل شويد... يا حق
م.س و دوستان
پاسخ
من اعتراف می کنم که از زبان تیز شما ناراحت شدم...
علامه كوچولو
7 آذر 92 11:12
مخاطب خاص:اين توافق نامه هاي به ظاهر خوش رو چند سال پيش جليلي بنده خدا هم ميتونست انجام بده اما ايشون فرق حقيقي عزت حتي در تحريم رو با ذلت به شرط ارزاني تشخيص داده بود برين و از بازارهاي ارزونتون كيف ببرين و جشن پيروزي بگيرين براي رابطه با ايادي شيطان بزرگ هنوز زوده بدونين دنيا دست كيه!!!!
آسمان
7 آذر 92 16:58
اعتراف ميكنم كه به خاطر زبان تيز شما من يك مرحله قبل تر ناراحت شده بودم......
م.س و دوستان
پاسخ
صفر صفر مساوی
علامه کوچولو
7 آذر 92 19:00
خصوصی لطفا
بانوی معصوم
7 آذر 92 19:00
خداوند لبرمرصاد است. رسواشون میکنه همون طور که سنت الهی همیشه همین بوده که ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین.
علامه کوچولو
7 آذر 92 19:08
سلام پیام اولم عمدا تایید نشد؟ در مورد لینکی هم که زحمت کشیده بودین سپاسگزارم من همون شب اول توو محتوای نامه آقا حفظه الله خیلی زوم شد و اتفاقا توو جمله انچه مرقوم داشته اید خیلی تامل کردم و حتی همون روز اول توو وبلاگ یکی از دوستان صراحتا اشاره کردم http://www.niniweblog.com/commenting/?blogid=mynicechild&postid=336&timezone=33042 از پایین به بالا نظر پنجم! نا سلامتی توو این چند سال عمرمون بعد این همه پیام که به مناسبتهای مختلف از اقا شنیدیم و خوندیم دیگه کاملا معنای خطاب کنایه ای از مستقیم رو تشخیص میدیم
آسمان
11 آذر 92 20:47
فك كنم 1-1 مساويه!!!!
آسمان
11 آذر 92 20:56
سلام در اين شرايط خاص و حساس با كنايه و غيرمستقيم مطلب جا نمي اندازند كه...... خوبه رهبر عزيز بارها به در ميان گذاشتن مستقيم و بيواسطه موضوعات با مردم اشاره داشته اند... موضوع به اين مهمي رو رهبر با كنايه اداره كنند واقعا آدم ميمونه......... نماز را بايد پشت ولي خوند..... خوش بود گر محك تجربه آيد به ميان.........
م.س و دوستان
پاسخ
شما هم ول نمی کنیا.