آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بدون عنوان

1392/3/2 17:27
نویسنده : م.س و دوستان
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 316

خريد جديد ما از کانون پرورش فکري براي فرزند دلبندمان که از خوش روزگار پسر ارشد ما نيز مي باشد. و به همين نسبت خان دايي نيز به او در آينده اطلاق مي گرددنیشخند

 

اسم اين بازي برج قورباغه  است.

با محمدسجاد طبقات را روي هم سوار مي کنيم، و با دو توپِ​صداداري که دارد، از حفره هاي هر طبقه توپ را داخل انداخته و بعد از غلتيدنِ​توپ به بيرون مي افتد و شادي و نشاط چند دقيقه اي اي را براي ما به ارمغان مي آورد.نشاط دروني

 

با چند بار چيدن اين طبقات، نحوه ي درست چيدن آن مشخص مي شود.


دوست هم قد

پيشنهاد مي کنم حتما اين بازي رو براي فرزندتان تهيه کنيد.

هم از نظر تجسم کردنِ محيط و اشياء اطراف براي شان مفيد است - بحساب هم قد بودن با وسيله ي بازي-

و نيز از جهت توپ هايي که دارد براي بچه ها مفرّح است.

همچنين چون دهانه هاي هر طبقه بايد تشخيص داده شود و توپ در آن انداخته شود براي مفهوم سازي نظم و اينکه فکر کند که بين اين توپ و اين طبقات چه رابطه اي موجود است مفيد است.

کلا اسباب بازي آموزنده ايه... بهتر از اينه که: قور قور!!

 

 

 

 

 

نشاط دروني2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

علامه کوچولو
2 خرداد 92 18:48
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک


به به ...متشکرم.
اين روايت رو داداشم هر از گاهي هي به ما يادآور ميشن!
آسمان
4 خرداد 92 13:08
واجب شد برم برای محمدصالح بخرممم
فاطمه (مامان محمد سجاد)
5 خرداد 92 23:35
اتفاقا به فکرش بودم. الان بیشتر تشویق شدم که بخرمش. کلا شادی و نشاط رو دوست دارم. اون هم از نوع بچه گانه اش . پاک و بی آلایش
مامان نیکادل
6 خرداد 92 9:01
به چه اسباب بازی قشنگی و آموزنده ای ! باریکلا به تو مامان زرنگ ماشالله به محمد سجاد که مردی شده واسه خودش
مینا مامی لیانا
7 خرداد 92 13:53
واااااااااااااای عزیزم ماشالله بهت بیاد
مامان آوینا
7 خرداد 92 15:52
عزیزم چه آقایی چده گل پسری اتفاقا آوینام این اسباب بازی رو داره خیلی دوسش داره
مامان نسرین
8 خرداد 92 11:02
جیگرشو برم من با اون نگاه کردنش ولی محمد سجاد بزرگ که بشه چهره اش از اون مردای با جذبه اس واقعا بهش میاد خان دایی بشه . به به چه اسباب بازی خوبیه پس قبلا دیده بودم پس برم برا صدرا هم بخرم.
مامی امیرحسین
14 خرداد 92 17:45
تو نمایشگاه کتاب دیدم پس کاش میخریدم!
پگی مامان رادین خان
21 خرداد 92 12:51
اقا شدیااااااااااا ماشالا دلمون برات تنگیده بود خالههههههههه ماشالا به هوشت بوس