آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

شب بخیر کوچولو!

1391/11/16 18:46
نویسنده : م.س و دوستان
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 285

لالایی ای که برای محمدسجاد می خوانم (گاهی):

هیولا لالا ... تمساح لالا ... آمد دوباره کرگدن لالا

لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی

خر زود خوابید مثل همیشه .... گودزیلا ساکت! خوابیده بیشه(2 بار)

لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی

غارا لا لالا

پرتگاه ها لا لالا

شب بر همه خوش تا صبح فردا

لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی لا لا لالایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شریعت
16 بهمن 91 17:58
گودزیلا ساکت! آمد دوباره کرگدن لالا! =)))))))))))))))))) اشکم در اومد از خنده! عالی بودا سارا!
زهرا مام صدرا
16 بهمن 91 19:07
هههههههههههههههههه
سارا ایا محمد سجاد با این لالایی میخوابه


بعــــــــــــــــــــــله
فاطمه (مامان محمدسجاد)
16 بهمن 91 19:30
واقعا اینو می خونید؟ اونوقت محمدسجاد می خوابه؟ آخی بچه چه خوابایی میبینه بعد از این لالایی


ینی کردگدن حیوون نیس؟؟؟؟
نه می خام بدونم ینی دل نداره؟!!!!!
خوشبخت!
16 بهمن 91 19:32
یعنی مردم از این همه تفاهم!
یه لحظه احساس کردم این مطلب را من نوشتم!



ینی از این پستا باید بذارم که سر و کله ی راستکی ت پیدا شه!
خاله ی بین المللی
مامان نیکادل
17 بهمن 91 0:34
به به چه طبع شعری! فقط مواظب باش زیاد احساساتی نشی
مینا مامی لیانا
17 بهمن 91 1:16
وااااااااای خدا خیلی باحال بود سارا از دست تو عزیزممم پس روح لطیفت چی شده ؟؟!!
مرضيه
17 بهمن 91 1:24
سلام. اونوقت چرا؟ سنجاب و گل و قورباغه و بيشه شبا ميرن مرخصي؟
آسمان
17 بهمن 91 7:54
احسنت به این طبع شعر خواهر یه کم لطیف تر خو !!!!
اَوینار
17 بهمن 91 19:44
بسم الله سلام خیلی خوب بود، یه پا سهراب شده ای با این سبک لالایی مومن در هیچ چارچوبی نمی گنجد
علامه كوچولو
18 بهمن 91 9:53
عمرا من خوابم ببره هرچي موجود وحشتناكه جلو چشم بچه مياد خدا حفظت كنه بعد مدتي خنديدم دلم وا شد ننه
خاله طیبه ش
18 بهمن 91 20:09
سلام من فک کنم می خوای به محمدسجاد از الان اینارو بگی که پس فرداپانشه بگه" و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست!" چشم ها را باید شست!! ها؟ عاشقتم ینی حالا معنیاشونم میدونه؟! یاعلی
lمامان نسرین
20 بهمن 91 23:55
یعنی این بچه با این لالایی خوابش میبره آیااااااااااااااا؟ هر چند معانیشو که نمیدونه وای به روزی که بدونه هههههههههههه