آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مامان عزیزم بدو که وقت نداری....

1391/6/1 2:35
نویسنده : م.س و دوستان
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 27

دیگه کم کم وارد ماه 6  شدم.

تقریبا 20 هفته از تشکیل مبارک و میمون من میگذره.

تا الان که کلی موجب اثر بودم و باعث شدم مامانم حال و حوصله ی مهمونی و این ور و اون ور رفتنای فامیلی و اینا رو نداشته باشه،‌بجاش سعی کنه برنامه هاش رو اولویت بده و مهم هاش رو انجام بدهتشویق

شایدم خیلی ها از مامانم ناراحت باشن اما خب به نظر من مهم نیستبغل

چون مامانم مهلت داره تا وقتی که من میام به این دنیا، یک سری از کارهاش رو تمام کنهلبخند

بعدش که من اومدم خودم از دل مامانی ها و داداشی های مامانو آبجی های مامانم و بابام در میارمفرشته

آخه من خیلی توو دل بروئممژه 

برای من و مامانم خیلیییییییییییییی دعا کنیییییییییییییییین

منم برای همتون دعا می کنم 

میدونین که من دعاهام مستجابهچشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی طاها
28 مهر 90 20:42
حق دارین آخه هر چی نی نی بزرگتر میشه یه خورده سخت میشه اما اشکالی نداره دوران شیرینیه مگه نه مامانی