آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

همه آماده! چار دس ت و پــــا

1391/10/21 13:20
نویسنده : م.س و دوستان
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 270

دیشب 4دست و پا از دستم فرار می کرد وروجک جونم.

من 4 دست و پا شده بود و مثلا جوری که حواسم بهش نیست حرکت می کردم.

بیشتر برعکس جهتی که اون می رفت.

محل نمیذاشتم بهش.

بعد یهو از بین دست و پاهام به حالت چپکی نگاش می کردم و محمدسجاد هم جییییییییغ می کشید و دَر می رفت.

بعد که دَر می رفت منم دِ برو می رفتم دنبالش و می گفتم

هام هام... اومدم بخورمت...

الهی فداش شم ... می رفت به میز و زیرتلویزیونی و مبلا متوسل می شد و می ایستاد و 

می خواست از دست من فرار کنه و بره بالای اونا.

وای که چه تلاشی از خودش به خرج میداد.

چه جیییییییییییغایی می کشید.

چه خنده هایی می کرد.

در حین اینکه باهاش بازی می کردم، باورم هم نمی شد که  این پسر انقـــــــــــــــدر بزرگ شده که 

هم فرار می کنه، هم می فهمه که باید دَر بره، هم دنبال پناه گاه می گرده، هم منتظره که بدوئم دنبالشو بخورمش، هم شیطنت از دندونا و زبون و چشما و لپاش می باره!

واقعا که چقدر زود می گذره.

امام علی میگن که سرعت گذر عمر مثل گذرِ ابره ها!!!

انگار ادم تا بچه دار نشه لحظه به لحظه بودن این قضیه رو درک نمی کنه.

خیلی دوستــــــــــــــــــش دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا مامان صدرا
20 دی 91 23:37
عزيزممممم يعني سارا من عاشق دنبال بازيم با اين وروجكا حالا هي تو بدو هي محمد سجاد
مامان نسرینl
21 دی 91 1:28
ای جون دلم قربون خنده ها و جیغاشون برم راست میگی سارا خیلی کیف داره ماشالله اینقدم انرزی دارن خسته نمیشن که ادم از نفس میوفته وقتی باهاشون بازی میکنه کاش که میشد هر یه سال چند سال بگذره خیلی این دورانشون شیرینه
مینا مامی لیانا
21 دی 91 14:28
یعنی عشقه به خدا عشقققققققققققققققققققققققققققققق