آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

سينه مي زند...

1391/10/14 10:33
نویسنده : م.س و دوستان
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلا به همه 266

امروز صبح که محمدسجاد از خواب بيدار شد طبق معمول لبخند عميقي با لب و چشم و لپ و ما بقي اعضاي صورتش تحويلم داد و يک کار ديگه هم کرد بعدش:

همونطور که دراز کشيده بود شروع کرد به سينه زدن.

از ديشب همينطور داره سينه مي زنه.

فداي صاحب سينه  ات بشم مادر.

فداي خودت هم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
14 دی 91 15:39
آفرین به تربیت شما که محمدسجاد گل رو با این مسائل آشنا کردید.

شما خودتون آفرين تريد...
مهسا(مامان هستی)
14 دی 91 21:25
آفریییییییین به این مامان گل و پسر نازش ماشاللاااااا من که هر چی با هستی کار کردم یاد نگرفت
مامان نیکادل
14 دی 91 23:31
قبول باشه خاله جون انشالله صاحب سینه عاقبت به خیرت کند
علامه کوچولو
15 دی 91 10:51
سلام عزیزم تو نظر آخری ادرس نذاشته بودین نتونستن پیداتون کنم
اما بنا به تصادف در نظرات (یه محمد سجاد دیگه)یافتمتون
پس تا دیر نشده لینکتون میکنم که دیگه گمتون نکنم
راستی ازین خوشگل پسرمون چرا عکس نمیذارین؟


سلام
چه خوب
در پست هاي قبل داره عکس خاله ش.
خودنویسی ها
15 دی 91 11:12
مادر هر کار کند بچه اش یاد می گیرد
مثلا اگر...

چه اون خنده هاش
چه سینه زنی هاش

هههه سيد!
اجر کاراي پسرمو از بين نبر خب!
خودنویسی ها
15 دی 91 21:39
نهههههه خاله! اجرتون محفوظ!
منظورم این بود که جوجوی خوب به مامانش میره خب


از دست تو سيّد!
مینا مامی لیانا
15 دی 91 23:43
قربون اون سینه زدنت بشم من قهرمان شکسن ناپذیر سینه زن ائمه