آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مهارت هاي غير قابل ريا...

1391/9/29 21:39
نویسنده : م.س و دوستان
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 258

خوابونده بودمش توي اتاق خواب، روي تخت غير کودک!

داشتم آشپزخانه را تميز مي کردم يکهو صدايش از سالن پذيرايي آمد!!!!!!

ترسيدم که چطوري آمده اينجا!

گفتم: باباش شما آورديش اينجا؟ اما خواب بودند پدر محترم!

فهميدم خودش آمده پايين از تختمان.

اما بعد از آن هر چه کرديم جلوي چشم خودمان از تخت بيايد پايين، آنچه ديديم دستان در هوا و نگاه ملتمسانه بود که توروخدا يکي منو بغل کنه بياره پايين!!!!!!چشمک

بچه م نمي خواد مهارت هاش ريا بشه!گاوچران

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

پي نوشت: اين هم براي خان دايي جان.

و ديگر اينکه ما هر روز که اينجا را به روز نمي کنيم که با به روز نشدنش شما فکر هاي ناجوانمردانه مي فرماييد.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیکادل
30 آذر 91 13:59
هههههههه ای گل پسر کلک راستشو بگو کی کمکت کرد؟؟؟؟ نکنه فرشته هااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا مامی لیانا
30 آذر 91 15:51
ای جانممممم چقدر باحال ولی ها عزیزمممممممممممممممم
خاله جون مامان تسنیم بانو
1 دی 91 21:07
دلم واسه پسملی تنگ میشه


بوس واسه ي خاله ي راستکي
مهسا(مامان هستی)
2 دی 91 22:49
الهیییییییییی چه بامزه