آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

گياهخوار

1391/9/9 16:11
نویسنده : م.س و دوستان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 245

اين هم پسر من!

بعد از اينکه ني ني ها بلاهاي زيادي به سر پنبه(غزال) و جوجو (مينو) در آورده بودن، من اميدم به محمدسجاد بود که دوست دار حيوانات و گياهان باشه...

با سرعت مي ره به سمت گلدون هاي موجود در اقصي نقاط خونه و علاوه بر اينکه مشتش رو از خاکشون پر مي کنه!! برگ هاشون رو هم مي گيره ميکشه!!!!!!!!!!!!!

تا حالا چندتا برگ کامل از گياه شِفلرا و کنده و گاهي هم خورده!!!!

نصف هم مي کنه برگ ها رو!!!!

واقعا متاسفم...

هم براي اينکه بچه م از آوان کودکي گياه خوار شده

هم براي اين همه مسالمت آميز زندگي کردنش با گياهان.

حتما اگر حيووني هم داشتيم  الان يا دست نداشت يا پا!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی لیانا
10 آذر 91 17:26
عزیزمممممممممم
من بچه که بودم یه بار که مامانم دعوام کرد رفتم تمام سر گلدونمون رو گاز گازی کردم
از توش یه شیره سفیدی میومد خوشم میومد


واااااااااااي مينا
اينا رو جلوي ليانا نگيا....
دُربون مينا وقتي که ني ني بوده
راحله
11 آذر 91 15:38
عجب!!!! که اینطور شیطونی میکنی وروجک؟