آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اتوبوس سواري

1391/6/26 15:42
نویسنده : م.س و دوستان
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 19٤

امروز براي اولين بار مامانم با اتوبوس من رو برد دانشگاه!!!!!!!هوراهوراااااااااااا


خيلي خوب بود.

هوا هم خيلي گرم نبود، باد مي خورد به صورتم و منم واسه ي همه مردم دَدَدَدَ اوووووووووووو مي گفتم....

خيلي خوش گذشت.

خوش حالم که مامانم من رو لوس بار نميارهمژه

اين يعني من دارم بزرگ مي شم....

من 204 روزه شدم  امروز بازم هوراااااااااااهورا

ماماني بيا بغلم که انقدر شجاعيبغل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلاااااااااااام من امروز ديگه با خودم گفتم حوصله ي رانندگي ندارم دلم ميخاد با اتوبوس برم دانشگاه......

و اين شد که آغوشي رو بستم و پسري رو گذاشتم توشو برو که رفتييييييييييييم...

سوار اتوبوس شديم و صندلي آخر نشستيم هيِ باد مي خورد به صورت محمدسجاد هِي مي گفت ددددددد آاآآآآ ببببب

خلاصه کلي بهش حال داد و وسطش هم که يه خورده تشنه بود بهش آب دادم و يه ربعي هم توي اتوبوس خوابيد و خلاصه خيلي خوش گذشت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

اوینار
25 شهریور 91 22:10
بسم الله
سلام
محمد سجادِ قهرمان .....
امشبو اینجا بمان ......



سارا من به تو افتخار می کنم!


اوينار دوست داريم
اوينار کجا بريم؟
کوه و دشت و دره ها
اوينار کجا بريم؟
آسمان
25 شهریور 91 23:28
عزیزمممممم
خاله تو دانشگاه پسر خوبی بود؟
یعنی منم میتونم بعدنا با مامانم برم دانشگاه؟


بله که مي شه انشالله...
مینا مامی لیانا
26 شهریور 91 13:43
خیلی خوبه آدم مامان قوی داشته باشه تا بتونه اونو تو آغوشی حمل کنه.
من توی این مورد اصلا قوی نیستم و بنیه ام اجازه نمیده اینطور لیانا رو حمل کنم.
اتوبوس سواری خیلی دوست دارم . مخصوصا اون ته اتوبوسو

آره
آدم يادش به ته کلاس ميفته اونموقعا که مي رفتيم مدرسه...
ياد شيطنت و لواشک خوردن هاي زير ميز ههههههههه

غزال
26 شهریور 91 16:06
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ
نظرام میرسه اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نههههههههههههههههههههه نمي رسههههههههههههههههههه
جييييييييييييييييغ
غزال
26 شهریور 91 21:20
سارااااااااااا نگو! واقعا؟ کلی برات نظر گذاشتم و گفت باید تایید بشه! نمیدونم والا! راستی برو تو قسمت آخرین نظرات خوانندگان اونجا ببین پیام خصوصیم رسیده یا نه؟


نيست خب هيچي/////
مامان علی
27 شهریور 91 0:56
در عین حال هم کیف کردی هم هزینه کم کردی هم به اقتصاد کمک کردی وهم به پسرت یاد دادی شرایط سخت انسان را بزرک می کند
مامان نیکادل
27 شهریور 91 11:52
خوش بگذره
یه سوال محمد سجاد رو تو کلاس هم میبری؟


بعله... البته گاهي...
بعد که صدا ميده و شروع مي کنه به سخنراني تشريف ميارم بيرون هههههههههه!!!
البته تا 6 ماهش که بود مي شد برد احتمالا راه که بيفته ديگه نشه بايد بذارمش پيش ماماني هاش و برم در راه کسب علم...