آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

روح

1390/6/31 7:02
نویسنده : م.س و دوستان
307 بازدید
اشتراک گذاری

فقط چند روز ديگر مانده که خداوند از خودش در من بدمد...

و من ديگر فقط يک امر مادي نباشم، و روح، بزرگترين و ارزشمندترين هديه خداوند بر من عرضه شود.

انسان دو بُعد دارد يک بعد مادي(طبيعي) و يک بعد روحي(فطري).

 

سوره مبارکه حجر، آيه 29: فَإِذا سَوَّيْتُهُ وَ نَفَخْتُ فيهِ مِنْ رُوحي‏ فَقَعُوا لَهُ ساجِدينَ.
پس چون كار او را به پايان رسانيدم و از روح خود در او دميدم بايد كه برايش بسجده افتيد.


سوره مبارکه صاد، آيه 72: فَإِذا سَوَّيْتُهُ وَ نَفَخْتُ فيهِ مِنْ رُوحي‏ فَقَعُوا لَهُ ساجِدينَ.
متوجه باشيد كه چون از اسكلتش بپرداختم و از روح خود در او بدميدم همگى برايش به سجده بيفتيد.

 

اين امر که به نظر من يک اتفاق مهم در حيات من است -از مهمترين هاي آن- بعد از عمل تسويه حاصل مي شود.

بدين معنا که از يک جهت،​ يکي از مراحل خلقت انسان است.

و از جهتي ديگر بعد از سوّي صورت گرفت يعني ايجاد تعادل و فراهم شدن اسباب ادامه حيات، رُخ مي دهد.

بي صبرانه منتظر نشانه هاي اين تسويه و آن روح هستم گلم.

پسرکم،

انشاءالله در اين دنيا که محل تلاش کردن توست؛

سعيت در رشد بعد فطري ات باشد و در کنار آن و براي سرعت گرفتن آن،​ بر رشد مادي ات.

دوستت دارم آقا محمد سجاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پسرا
31 شهریور 90 7:39
سلام مامانی! خوشحال میشم مامان مومن و آگاهی مثل شما، به ما سر بزنه! شاید تونستیم دوستای خوبی برای هم باشیم!