آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

کوه نوردی می کنم، پس هستم!

1391/6/11 15:30
نویسنده : م.س و دوستان
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 186

کوه آدم رو قوی می کنه.

کوه آدم رو محکم و پر استقامت می کنه.

طبیعت کوه آدم رو تازه می کنه و با طراوت.

نشاط آوره کوه رفتن.

منکه خیلی دوست دارم وقتی با بابا و مامانم میریم کوه.

انقدر آب و هوای تمیز کوه روی من تاثیر میذاره که تا شب یک عالمه پیفو می کنم.نیشخند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من تا حالا 2 بار رفتم کوه.

از الان دارم ورزشکار بار میارن منو بابا و مامانم.مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
12 شهریور 91 1:49
به به چه لذت بحش. من که با خواندن این پست هوای تازه رو حس کردم . کدوم کوه رفتین حالا من باید بدونم آخه کنجکاوم
دربند ؟ درکه ؟ کلکچال؟توچال ؟..


هفته پیش دارآباد
این هفته کولکچال

جای شما خالیییی
سلاله
12 شهریور 91 13:39
با نی نی سخت نبود کوه رفتن؟


خیلی سخت نگرفتیم
تا هر جا شد رفتیم...
گذاشتیمش توی آغوشی...
خوب بود
خوش گذشت
هم اون عادت می کنه به این سبک زندگی هم ما
مینا مامی لیانا
16 شهریور 91 22:30
سارای عزیزم...مامان قهرمان شکست ناپذیر ما ...تولدت مبارک...دوستت میدارم با عزت زندگی کنی . خدا حفظت کنه
مامان نیکادل
20 شهریور 91 12:53
آفرین به تو و مامان و بابات ورزشکارااااااااان دلاوران نام آوران به لطف یزدان پیروز باشید