آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

روز معلم

1391/3/24 14:19
نویسنده : م.س و دوستان
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 114

روز معلم بر همه معلم هاي خوب مبارک.

مخصوصا معلم هاي مامانم.

مخصوصا ترش معلم اول و دوم و سوم و چهارم و پنجمِ دبستانشه.

مخصوصا تر ترش معلم اول و سومش.

مخصوصا ترترترش به اين معلم جديده مامانم که  انگاري از آسمون افتاده پايين...

من خوشحال ميشم وقتي مامانم از خاطرات مدرسه ش واسه م ميگه،

مي فهمم که خيلييييي دستم بازه واسه شيطنت و اينا.... هوراااااااااااااااا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران خلاف نیست
12 اردیبهشت 91 15:31
سلام
نی نی ندارم اما از این مجاهد پروری مامان این قهرمان خوشم آمد و استقبال می کنم ...


خيررسان بشه ايشالله
ممنون
باران خلاف نیست
12 اردیبهشت 91 17:13
ان شاالله ...
لطفا به این بچه شیعه بگید خیلی محتاج دعا هستم.


"همه بهت می‌گویند از خدا بترس. خود خدا هم می‌گوید بترس. من می‌گویم نترس. نترس. از چی می‌ترسی؟ فكر كرده‌ای چی می‌خواهد ازت؟ برو توی دامنش، هیچ نترس..."

مامان علی
13 اردیبهشت 91 0:18
سلام مهم نیست معلم باشی تا معلمی بکنی
لازم باعلم وتجربه باشی وآموزش بدی
مثل مامانت که خیلی از درس ها رو به ما یاد داد

اي بابااااا
به قول يکي از دوستام خدايا روزت مبارک...
http://halekhosh.blogfa.com/post/11